Länge sen sist...

så nu kommer de en stor uppdatering. Så va har hänt sen sist?! En hel del faktiskt =0) Men vi tar lite i taget.

Lite allmänt så mår vi alla bra, vi har nog hittat en liten rutin och kommit underfund med varandra =0) Jag har slutat att amma helt. Lilleman blev som en helt annan person när han fick ersättning rakt av. Han får mat på ett lätt sätt, han äter så mycket han vill ha och blir mätt, så han är såå nöjd och glad och framförallt en väldigt snäll liten kille som nästan aldrig skriker längre, magen har också rätat till sig, vi tackar högre makter... Så istället för att amma lite, värma ersättning, mata igen och sen pumpa värmer vi nu bara på lite mat när Skruttas är hungrig. Matningarna tar nu en kvart istället för 1 - 1 1/2 timma, skönt och jag mår bättre, slipper oroa mig för om han blir mätt osv, jätteskönt!

Pappa Pär är fortfarande den fantastiska make, pappa, husse, kompis och kille som han alltid varit, sen första gången han satt på mitt golv i min lilla studentlägenhet och installerade msn och min nya mobil, åt hembakat bröd med kaviar och bara va så underbar =0) Jag älskar dig såå ♥♥♥



Snart är det ett år sedan vi valde varandra för resten av våra liv, de va nog visserligen bestämt sen innan. Jag är född att älska dig, mina älskade Pärsson ♥♥♥

Nästa helg, första advent är det vår första bröllopsdag och vi ska iväg på en liten minisemester till västkusten och fira, mys!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åå, så fin bröllopsbild. Då fanns inte Viggo i magen än, hihi. Han blev ju till på bröllopsnatten eftersom ni höll på er, haha!

2010-11-21 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0