Re-Opening

Jaha, då va de dags, efter många om och men så har jag fått nåt sån när ordning på bloggeriet och ska börja skriva lite igen. Meningen va att jag skulle pysslat med detta när jag va arbetslös men de får bli en re-opening av bloggen i samband med att jag börjar nya jobbet.

Ja, de är mycket som har hänt sen sist, de är ju trots allt över ett år sedan något kom till pränt i den här bloggen. Vi ska ta de lite varligt och se till att få med allt sen vi sist slutade.

Så hjärtligt välkomna tillbaka alla läsare (alla 2?!) till bloggen som numera heter "Lillstrumpa goes bananas".

"Double Trouble" har gått i graven då Siri har flyttat hemifrån och "One Trouble" låter lite tunt. Lillstrumpa är Pärs fina smeknamn på mig då mina strumpor är så otroligt mycke mindre än hans, strl 35 mot strl 45. Goes bananas är ett bra uttryck, de ligger fint i munnen och rullar gott på tungan. Goes bananas gör man nog lite till mans varje dag, då de blir sådär tokigt stressigt, eller när man kommit halvvägs till jobbet och kommer på att man glömt matlådan, när datorn hänger sig för femtioelfte gången, ja ni förstår, då går man bananas, man får ett psykbryt helt enkelt.

Nu sängen, imorgon fler uppdateringar från året som gått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0