Mysbesök och fångarna på fortet

Nu är Pär på väg hem med lilla Hanna, han är jätteglad att få skjussa hem henne då han får ta en tur i nya bilen =0) Ja, jag fick ju köra hem från bilhandlarn till pappa, hela tio minuters bilfärd, men jag får väl ta igen det sen.

Ikväll har Hanna varit här och underhållit mig lite, de va mysigt. Roligt att få sitta och tjata lite. Vi orkade inte laga någon mat så de blev en pizza till kvällsmat och så avslutade vi med Fångarna på Fortet, så de blev lite deja vu från när man var liten och hade fredagsmys.
Vi fick en jättefin och jättetjock bok av H&M så nu har jag lite att läsa under dagarna. Barnliv av Katarina Janouch, hette boken och innehåller allt från att ha tankar att skaffa barn till att ha tonårsbarn, så nu ska vi nog kunna förbereda oss ordentligt. Tack, snälla söta rara.

Imorgon blir de att åka till Ryhov och göra kontroll på mig och monstert och på eftermiddagen är de en vanlig rutinkontroll hos BM. Vi håller tummarna att allt ser bra ut så de blir fortsatt vila hemma.

Nu blir de fortsatt soffmys med två av de finaste killarna i hela vida världen, utan dem vore jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0