Spinning

Då har man gjort det, de första spinningpasset. Jösses, va jobbigt de va! Svetten rann och jag flåsade så högt att jag knappt hörde musiken ;) Men nu är jag igång och hoppas att de snart börjar ticka neråt, vore skönt att slippa alla gravid-kommentarer.

Annars har det inte hänt så mycket. Pension på jobbet är lika med invasion av pensionärer... Kortdag imorgon, vi stänger vid ett och så har jag semester på fredag, så jag har långledigt, gott till tusen. Tänkte se om de kunde bli lite fix hemma.

Nu är det sängen som gäller, antar att jag kommer ha sån fruktansvärd träningsvärk imorgon att jag knappt kommer ta mig ur sängen, men ska man vara fin får man lida pin, att jag lider.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va duktig du är Cicci! Bra jobbat!!

Kul o prata lite med dig idag, synd att vi inte kunde ses bara.

Love you, puss

2009-05-20 @ 21:56:34
URL: http://vizuella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0