Vårens kurser

Har anmält HuSi till varsin lydnadskurs på klubben till våren, nu ska det bli ordning och reda igen. Jag tycker ju att det är så himla kul att vara på klubben och träna, men det blir inte att jag har tagit oss någon tid på sistone.
Siri har ju dock inte gått någon valpkurs då hon var för liten för höstens kurser och blir för gammal för vårens kurser, så jag hoppas att hon får vara med på fortsättningskursen utan att ha gått valpkursen innan... Vi har ju tränat hemma, får köra hårdträning till våren så ska det nog gå. Hon är ju till sättet väldigt mjuk och lyhörd, så det ska nog inte bli några problem.

Funderar även på att engagera mig sälv i klubben, styrelsen kanske. Det skulle även vara skoj att utbilda sig till kursledare, men klarar man det?!

Kollektion Lillstrumpa... Försökte mig ju på att göra en hemsida men fattade mig inte på designen riktigt, sen kom jobbet och nu har det inte funnits någon tid, så jag tror jag lägger ner den ambitionen att ha en egen hemsida för mina hundkläder. Däremot kommer jag att lägga upp dem på bloggen och kanske göra en broschyr... Har inhandlat lite nya tyger så nu till helgen blir det att sitta vid symaskinen lite. Har fått några nya idéer.
Jonas, min chef på banken, har köpt en liten chihuahua, som heter Pontus, jag har sytt en liten tröja till Pontus då han fryser så himla mycket :) Så Lillstrumpas kläder sprider sig litet...

Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen en massa inlägg att läsa:)!!! Klart att du ska söka till att utbilda dig som instruktör!! De ska jag göra när tiden är rätt iallafall.. Kul, att du trivs så bra på jobbet!

Vill se mer från din kollektion ju! Måste oxå gå med mina odågor på kurs, eller rättare sagt fortsätta. De är helt otroliga tillsammans. Skäller på allt och alla och den som är värst nu för tiden är Mini. Hon vaktar mig nåt otroligt sen jag blev gravid, de känner verkligen på sig saker de.. Nu måste vi snart se till att ses, på allvar!!!

Kram Kram!

2009-01-09 @ 19:57:26
URL: http://wildakruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0