Dagmatte, here comes HuSi

Imorgon är det jobb igen, måndag och långdag. Just nu sitter vi i soffan och kollar på nån dålig film på tv. Pär är fortfarande och meckar med bilen, beundrar honom för hans ihärdighet, han är fantastisk.

Vovvarna och jag har varit hos Emma en sväng och det va lugnt. Hon mötte oss vid bussen och vi tog en promenad, Hugo gick som en gud vid min sida, det är så roligt när han går bra i koppel, då skulle jag kunna promenera i en evighet. Siri gick med Emma och Snurpan zickzackade på som vanligt :) Hon hittade även ett litet blåsande löv som hon fångade in, hon jagar allt som kommer farande (och så är ju Siri är så snäll så hon kan leka med ett litet löv) Emma hade läst på lite om Jack Russels på nätet så hon verkar taggad till tårna. Tror att de kommer att gå galant, vi ska börja med en dag i veckan så på onsdag blir det premiär hos dagmatte.

Nu kom Pär hem så jag ska kila iväg och ge honom några smaskiga pussar!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt me lite hundpussar!! =)

http://vizuella.blogspot.com/

2009-01-14 @ 17:02:44
URL: http://vizuella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0