Nu har klockan slagit helg

Nu har vi landat i soffan och helgen är så otroligt efterlängtad. Känner mig hyfsat frisk nu och de ska bli mysigt med helg och jag hoppas på mycket sol.
Pär ska dock jobba en stund imorgon, så jag ska kanske solar lite på balkongen, ska iaf äta frukost där.

Hugo har fått en ny sele idag och sen blev det lite lördagsgodis i form av tuggrullar fyllda med choklad, hundchoklad förstås. Just nu så har Siri gömt sig under täcket i sängen och Hugo värmer mina fötter, gott :)

Ja, just de... Idag på jobbet har jag jobbat hela dagen i kundtjänst, kändes super och jag fick många nöjda kunder. Kul att göra lite annat än bara kassajobbet. Ska få jobba i kundtjänst under sommaren, gott, då kanske man kan jobba ihop lite bonus ;)

Nu är de "Så ska de låta", så här ska de skrålas högt i soffan. Sen är de "million dollar baby" en ruskigt bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0