Snart är det helg

Och vi hade en massa saker inplanerade men har nu efter moget övervägande ställt in allt. Så det blir bara en lugn helg med enbart familjen. Vi kände att vi behövde det, mycket har hänt under veckan och det sitter på sin plats att bara få umgås med varandra och pyssla lite hemma.

Själv har jag laddat upp med en hel del tyg eftersom den lilla tygaffären på Torpa slagit igen och sålt ut allt i butiken. Så nu ska jag börja skapa min hundkollektion som ska ingå i mitt starta-eget-projekt. Planerar och spånar för fullt på att starta eget, känns som att jag har en bra idé som faktiskt skulle kunna fungera bra. Ska ta kontakt med Almi i veckan för att se hur man ska gå till väga och om man är berättigad nån slags finansiering. Annars är det helt dött på jobbfronten, jag har sökt över 25 jobb och har inte fått gå på en endaste intervju... Så jag undrar vad det är som är fel, antagligen på mig.

Jag har även tagit mig i kragen och städat ur vår klädkammare och omorganiserat det hela, Pär har så sjukt mycket kläder och aldrig något att ha på sig. Själv ska jag nog segla in på Ellos och beställa litet, något måste man ju få till tröst.

Siri och Hugo är betydligt lugnare och populärare idag, de ligger i lilla soffan och myser för tillfället. Det är så man vill ha dem, lugna och mysiga.

Lite mys går väl an, ibland

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt sjukt mystiskt! Det är ju min ide!:)Började sy när Wilda var liten, sen har det gått lite från och till. Inte haft tid och motivation riktigt. Men en vacker dag ska jag ha min egen hundbutik och sälja mina egna designade täcken här:) Tror dock inte jag skulle kunna försörja mig i en håla som har 2000 invånare på vinter, men sommaren då det är över 40.000:) Kör hårt och jag vill gärna vara din kund!!!Så kul, och vet ju att du är grym på ideer och duktig på att skapa!! Har fortfarande inte fått schema;( Åker imorgon och är sjukt nervös.. Kram Kram

2008-09-25 @ 16:19:48
URL: http://wildakruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0