Det här är vad jag har gjort idag...

Siri i brun kol  Siri i brunt kol 
Hugo i blyerts  Siri i blyerts

Ja, de är ju tur att man inte försörjer sig på sina konstnärliga talanger;) Det var ett bra tag sedan jag tittade i målarlådan och det märks. Men nu när jag har all tid i världen är det nog dags att vässa pennna igen och börja öva lite. Det är ju både roligt och lite terapi för själen att sitta ochmåla lite, sen är det ju till privat bruk och inte för allmän beskådning (det är ju därför jag lägger upp de på bloggen?!) Men min käre mor ville så gärna se mina alster... ha ha ha.

Nu har solen äntligen letat sig fram och jag ska ut på promenad nu, sen blir det fika med Hanna. Hon ska få begrunda min smyckeskollektion som jag har gjort. Behöver lite åsikter, vet ännu inte vad jag ska ha för material till själva hasbandet. Kedja, läder eller smyckesvajer. Kollektionen heter iaf "human heart" och speglar människor hjärtan i olika stadier i livet. De kanske kommer upp på bild, vem vet?!

Nu... promenad!!

Kommentarer
Postat av: mamma och broder carl-johan

bra jobbat det skulle varit med på konstrundan i vadstena,för där säjler man på namnet inte vad man presterar så min dotter lägg det på minnet du kan komma långt med dina alster. Snyggt jobbat.

2008-09-18 @ 22:18:04
Postat av: Elin

Haha, skrev jag maj? Jag mena oktober! Kan tänka mig att du skratta när du fick se att lilla Siri oxå satt på stolen:)

2008-09-20 @ 10:25:14
URL: http://wildakruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0