Vatten, vatten...

bara vanligt vatten. Jag gillar vatten på alla sätt och vis, kan inte tänka mig att bo på ett ställa utan att ha närhet till vatten, bada på sommrarna är hur härligt som helst och vatten är ju ändå den godaste måltidsdrycken ;) Men när det bara vräker ner utan minsta tendens till uppehåll då är det ganska värdelöst. Idag är det den regnigaste dagen på länge, allt är grått och blött, jätteblött.
Nog om de olyckliga vädret, jag ska sätta mig vis symaskinen igen och Pär ska nog köra en och annan omgång Fifa. Sen kanske lilla Hansan kommer på besök.

För övrigt har vi ett problem... Siri!! Hon blir aldrig rumsren, vi trälar och trälar, springer med henne ut och in, upp och ner i dessa djävulusiska trappor, men ändå kissar hon inne. På dagarna går det bra, om man passar henne konstant, men på kvällarna läcker hon som ett såll, är det typiskt för tikar? Hon går runt och kissar små enkronor trots att hon precis har varit ute och kissat ordentligt. När Hugo blev rumsren var nätterna det första som han klarade utan att pinka, men Siri kissar cirka tre gånger varje natt... Nån som har tips? Vi börjar bli lite desperata!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0