Perfekt

Idag skiner solen och det nyper sådär härligt i kinderna när man är ute, perfekt med andra ord. Siri jagar alla tänkbara löv som sveper förbi läng med marken och Hugo spårar löptikar. Själv är jag trött som få och har en begynnande huvudvärk, det blev sent i säng igår så nu blir det nog en liten tupplur på soffan.

På fredag kommer Didi hem till Jönet och som jag har saknat henne, så det är också helt perfekt.

Pärsson är ute och käkar lunch med sin bror, så idag hade jag enbart lurvigt sällskap till maten, men de går ju bra det också. Funderar på att utnyttja presentkortet och ha hundarna på pensionat, en i taget så att man kan ägna all sin tid åt den ena osh sen den andra. Siri skulle nog behöva det eftersom hon hela tiden gör som Hugo, hon skulle behöva bli lite mer självständig. Hugo däremot skulle inte vara fullt så självständig men de skulle nog vara nyttigt för honom att vara bland en massa andra hundar på dagarna och lära sig lite hundvett och hundettikett.

Nu blir det soffan, sen ska jag designa blogg nr 2, där allt pyssel kommer att finnas till allmän beskådan. Men de får ni se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0