Låång lördag

Imorse tog min älskling hand om hundarna så jag fick en riktigt låång sovmorgon. Sedan blev det en sen frujkost och Pärsson lirade lite innebandy med korpenkillarna.
Väl hemma igen blev det en låång promenad i det alldeles perfekta höstvädret, hade kunnat vara lite mer nyp i kinderna för min smak, men ändå riktigt skönt.

Eftersom vi mest sitter här hemma och ruttnar bort, framförallt jag, så blev det en liten tripp till A6 för att få se lite folk. Spanade lite på H&M och såg ett par snygga stövlar som jag skulle vilja ha, men de får väl bli när man får jobb.

Igår kväll åkte vi till Vätternstranden och tog kvällspromenaden där, för att se någe annat och för att det är så fint vid vattnet på kvällen med alla lampor som speglas. Hugo som ständigt har sin bollradar på, hittade genast en tennisboll i sanden och så var hans kväll räddad.

Nu ikväll har vi spanat in ny programmet "Stjärnor på is", rätt trist, tyckte jag och sen att denna totalt värdelösa och fula Malin Ewerlöf fick stanna kvar, skandal, till och med Tjat-Lulu var bättre. För övrigt känns Gynning och Berg helt konstlade och fejk samt att hela produktionen kändes lite B, tjall i mickarna, kameramissar, dålig tidsplanering mm. Men det är ju fritt att byta kanal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0