Go´Natt

Nu är klockan strax halv tre, så nu är det nog dags att krypa ner i sängen.

Har jobbat min första dag idag, det var ingen höjdare, tyvärr. Glad i hågen blev Ica Maxi mitt första besök, där va de jättetrevliga och tacksamma över mitt besök. Sen gick det utför, folk har klagat, varit nedvärderande när man kommit och presenterat sig och många har tyckt att man stör. Känns inte som att jag har blivit tagen på allvar.
Jag har en lista på besök som jag ska utföra under en viss tidsperiod, ca två veckor... Idag har jag gjort två tredjedelar av listan och imorgon ska jag göra resten. Så två veckors jobb blev komprimerat till två dagar.
Så summan av kardemumman är att jag har aldrig känt mig såhär värdelös, tre år på högskolan, 26 år gammal, sökt 26 stycken jobb och det här är vad jag gör??? Värdelöst, totalt värdelös!!


Hugo myste med mig i soffan när jag kom hem, tröstade lite.


Längtar efter att få ett riktigt ♥jobb♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk positivt,det är mest om dom människor som inte

kan ta vara på det och stanna upp och se att det finns människor i samhället som vill delge något positivt. Ditt sätt vinner i längden PUSS BRA KÄMPAT

2008-10-10 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0