Det ser ljust ut

Lill-Snurpan börjar bli rumsren, tror vi iaf. På tre dagar har hon bara kissat inne två gånger, det är hur bra som helst. Jag kan ärligt säga att jag tycker om henne mer nu när hon inte har ett konstant urinläckage.

Själv har jag varit uppe med tuppen idag, eller med Pärsson iaf. Det är nog första gången på fyra månader som jag går upp innan klockan elva, usch, helt otroligt. Men jag var riktigt pigg, tog en rask promenad med hundarna käkade lite frukt och sökte lite nya jobb, sen gick vi visserligen och myste i sängen men ändå... Ett steg närmare ett normalt liv.

Nu ska jag dra ut på min sista jobbrunda, fem besök kvar, sen är jobbet färdigt. Skulle gjort det i fredags egentligen, men jag fick sådan huvudvärk. Det är nog den enda fördelen med de här jobbet, att man kan bestämma själv när man vill jobba.

Här är lite bilder från mysiga-höst-söndags-promenaden igår:








Kommentarer
Postat av: Mormor

Hugo (du är momors lilla gull)

2008-10-15 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0