Mässvärdinna?!

Idag har jag varit på intervju på Memu Mässbemanning. Så på fredag kommer resultatet, då får vi se om jag fått jobbet som mässvärdinna på nästkommande mässa uppe på Elmia.
Det va skönt att få göra sig iordning och komma iväg hemifrån en sväng. Gud, va jag saknar att ha ett jobb. Det börjar bli riktigt kämpigt nu, både socialt och ekonomiskt.

Nu är mitt konto skapat för hemsidan, så i eftermiddag blir det till att jobba på designen. Förhoppningsvis blir den klar tills ikväll eller i morgon. Spännande!!

Håll tummarna för jobbet och ögonen öppna för hemsidan!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, nu har jag varit inne här säkert 20 ggr. Är så nyfiken på sidan:) Hihi. nej då vill inte sätta press:)! Hoppas du får jobbet!!

Kram Kram!!

2008-11-04 @ 19:32:34
URL: http://wildakruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0