Grattis min älskling!

Idag den 13 augusti för tjugotre år sedan föddes han, den lille skitkorven och nu är han min fining och välrdens bästa älskling. Så idag blir det kalas med hembakad specialtårta och på lördag bllir de trevlig födelsedags-förfest och konsert i Huskvarna Folketspark med allas våran Lars Winnerbäck.

Det är evigheter sen jag plitade ner några rader här på bloggen men de har hänt mycket och tiden har varit knapp samt att internet har legat nere. Nu är allt så gott som i ordning igen och jag ska uppdatera bloggen och därigenom er senare ikväll.

Men först en liten fest för min stora älskling.....

Kommentarer
Postat av: Erik

Vi kommer! =)

Kolla min blogg så ligger de en bild på skitkorven

2008-08-13 @ 16:43:35
URL: http://blogg.kaveren.com
Postat av: Mikaela

Hej! Tänkte bara kolla med dig vad den där sidan, med halsbanden och det till Nero, hette :)

kram

2008-08-13 @ 23:35:44
URL: http://mickies.blogg.se/
Postat av: Cicci herself

Hej Mickis!



Adressen är www.siwans.se. Sidan är sjukt ful och en del av grejorna är lite väl konstiga, men de finns mycket fint... Min kompis Elin har sytt upp till sina hundar, kolla hennes blogg och sök på siwans.

Hoppas lilla Nero blir nöjd. Glöm inte spana in bulldogen på ikea.

Kram kram

2008-08-14 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0