2 timmar och 56 minuter kvar...

... tills det blir helg. Det ska bli så underbart skönt och roligt med helg igen. Att man aldrig slutar längta efter helgen, konstigt!

Imorgon, lördag, blir det konsert med Lars Winnerbäck och company i Huskvarna Folkets Park. Det ska bli så sjukt kul och skönt att ha hundvakt och slippa tänka på de små. Även att man tycker om dem så att de gör ont, är det lite lyxigt och skönt ibland att slippa anpassa sig efter promenadtider, och såå lyxigt att bara få vara två.
Hanna och Marcus ska vara hundvakt och vi är evigt tacksamma. Jag hoppas att de kommer att tycka det är roligt och mysigt. Det gäller väl bara att Hugo och Siri beter sig som hundar ska göra, men de kan ju bli svårt då de är som de är...

På måndag bär det av mot Vadstena igen och hålla mamma lite sällis då C-J och Martina är i Turkiet en vecka. Jag är så avundsjuk... Ska träffa lite gamla kompisar och bara ta de lite lugnt. Det är lite mysigt att bli ompysslad av mamma ibland.

För tillfället håller Hugo och Siri på att döda varandra, eller de låter så iaf. De springer runt runt runt och allt man ser är en stor pälsboll som är vit och brun. De låter som ett helt krigsfält, men de har bara roligt, tror jag iaf...

Nu ska jag plocka iordning efter att älsklingen var hemma på lunch, sen blir det till att göra iordning sig själv och kanske ta en liten smygvila med godingarna på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0